EN | ΕΛ

Τροφές για υγιή μαλλιά

Τα μαλλιά αποτελούν στοιχείο ομορφιάς και υγείας στους ανθρώπους. Ιδιαίτερα στις γυναίκες, προσφέρουν θηλυκότητα, αυτοπεποίθηση και καλή ψυχολογία. Η συχνή φροντίδα και περιποίηση είναι απαραίτητη ώστε να διατηρούμε τα μαλλιά μας υγιή. Τα μαλλιά εκτίθενται στους ρύπους, στη θερμότητα,  σε λάθος προϊόντα, σε βαφές, ντεκαπάζ και πολλά άλλα. Υπάρχουν τεχνητοί και φυσικοί τρόποι ώστε να διατηρούμε τα μαλλιά μας υγιή όπως μάσκες, conditioner, λάδια, θεραπείες και πολλά άλλα. Παράλληλα, η διατροφή παίζει καθοριστικό ρόλο στην κατάσταση των μαλλιών και πρέπει να προσέχουμε πολύ τις τροφές που την απαρτίζουν.

 

Ποιες είναι οι ιδανικές τροφές για υγιή μαλλιά;

Υπάρχουν πολλές τροφές που είναι απαραίτητο να υπάρχουν στη διατροφή μας επειδή περιέχουν βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά. Η καλή και ποιοτική τροφή σε καθημερινή βάση, αντανακλά και στην εμφάνισή μας άρα και στα μαλλιά μας. Κάποιες τροφές για υγιή μαλλιά είναι οι εξής:

  • Αβγά: Πλούσια σε αμινοξέα τα οποία βοηθούν πολύ στο βασικότερο συστατικό των μαλλιών, την κερατίνη. Επίσης, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει ο κρόκος του αβγού, ο οποίος περιέχει μία βιταμίνη, την «βιοτίνη» και παίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της τρίχας.
  • Ξηροί καρποί(πχ αμύγδαλα, φιστίκια κλπ): Πλούσια σε βιταμίνη Ε, η οποία είναι απαραίτητη και σε χαλκό που βοηθάει στο χρώμα των μαλλιών. Τα καρύδια, περιέχουν βιοτίνη και μεγάλη ποσότητα Ω-3 λιπαρών οξέων που βοηθούν στην ηλιακή ακτινοβολία.
  • Όσπρια: Περιέχουν έναν υπέροχο συνδυασμό στοιχείων όπως είναι ο σίδηρος το φολικό οξύ, ο ψευδάργυρος, ο χαλκός και είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Το φολικό οξύ είναι υπεύθυνο για τον πολλαπλασιασμό και την διαίρεση των κυττάρων παίζοντας σπουδαίο ρόλο στην ανάπτυξη των μαλλιών.
  • Γλυκοπατάτα: Περιέχει μία σπουδαία αντιοξειδωτική ουσία που ονομάζεται «β-καροτένιο». Ο οργανισμός μας, μετατρέπει την ουσία αυτή σε Βιταμίνη Α βοηθώντας έντονα στην προστασία, την ανάπτυξη και την λαμπρότητα των μαλλιών. Πώς; Παράγοντας σμήγμα από τους αδένες στο τριχωτό της κεφαλής, και εξουδετερώνοντας την ξηρότητα.
  • Οστρακοειδή: Προσφέροντας ψευδάργυρο στον οργανισμό, χτίζει πολύ γερά και υγιή μαλλιά. Η έλλειψη του ψευδάργυρου οδηγεί σε τριχόπτωση και πρόωρο γκριζάρισμα.
  • Λαχανικά και πιπεριές: Μαρούλι, σπανάκι, ραδίκια, μαρούλι, ρόκα και πολλά άλλα λαχανικά, είναι πλούσια σε πολλά θρεπτικά συστατικά. Ένα από τα σημαντικότερα είναι η βιταμίνη C και το φολικό οξύ. Τα λαχανικά δεν αρκούν από μόνα τους αλλά θα πρέπει να παίζουν συνοδευτικό ρόλο. Τέλος, οι πιπεριές είναι απαραίτητες για την παραγωγή κερατίνης και κολλαγόνου στην τρίχα, δίνοντάς της αντοχή και ελαστικότητα.
  • Κοτόπουλο και κρέας: Προσφέρουν σημαντική ανάπτυξη στην τρίχα καθώς περιέχουν ψευδάργυρο, σίδηρο και βιταμίνης Β12. Από το κοτόπουλο και το κρέας μπορεί ευκολότερα ο οργανισμός να απορροφήσει το σίδηρο παρά από τα λαχανικά καθώς τα δεσμεύουν οι φυτικές ίνες.
  • Δημητριακά: Αποτελούν τροφές πάρα πολύ ωφέλιμες για τα μαλλιά καθώς η περιεκτικότητα σε βιταμίνες Β, χαλκό, ψευδάργυρο, σελήνιο και πρωτεΐνες είναι τεράστια.

 

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να φροντίζουμε την διατροφή μας ώστε να παραμένουμε δυνατοί και υγιείς και να περιλαμβάνουμε σε αυτήν όλες αυτές τις τροφές. Αν παρόλα αυτά, δεν έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα με φυσικούς τρόπους και τροφές, μπορείτε να κάνετε Μεταμόσχευση Μαλλιών. Εξασφαλίζει μόνιμη και οριστική λύση της τριχόπτωσης και της αραίωσης μέσω χειρουργικής επέμβασης. Ουσιαστικά, πραγματοποιείται μεταφορά υγιών τριχικών θυλάκων από μια περιοχή του τριχωτού της κεφαλής σε εκείνη που θέλουμε να αναπτυχθούν τρίχες(συνήθως κεφάλι). Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

 

Η ιατρός Κατερίνα Καλογιάννη είναι ειδική δερματολόγος, με εξειδίκευση στην επανορθωτική χειρουργική τριχωτού κεφαλής και στην δερματοχειρουργική. Χάρη στην πολυετή εμπειρία που διαθέτει, μπορεί να δώσει λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημα έχετε. Επικοινωνήστε μαζί της για περαιτέρω πληροφορίες στο 210 3647787 ή μέσω email στο info@hairsurgery.gr.

Επικοινωνία

Επικοινωνία

 

210 3647787 Σέκερη 6, Κολωνάκι

Pυθμίσεις προτιμήσεων απορρήτου

Necessary

GDPR,wordpress

Υποχρεωτικά

Προγράμματα

DSID, IDE, AID, CONSENT, HSID, NID, SID, SIDCC, SAPISID
_ga, _gat
c_user, datr, fr, sb, wd, xs